Rabu, 28 Disember 2011

'Imam Mahdi' Versi PKR Sudah Muncul...'Qiamat 901' Tak Lama Lagi

    10:00:00 PG   No comments


Macam-macam cerita pelik timbul dari dari kem Pakatan Pembangkang sejak akhir-akhir ini. Tak sampai sebulan Nik Ajis ditabal sebagai 'Nabi' oleh pentaksub Pas. Kini timbul pula ceramah kontroversi dari Ostad PKR, cuba membanyangkan siapakah manusia yang bakal diangkat menjadi 'Imam Mahdi'.

Wak yakin pasti ramai yang menggeleng kepala sambil mengucap panjang setelah mendengar pengakuan Ostad PKR ini, bahawa manusia yang bakal ditabal sebagai pemimpin dan penyelamat dunia Islam akhir zaman adalah Anwar Ibrahim. Mungkin ini lah sebab kenapa Wan Azizah menggelar suaminya sebagai 'Anugerah Tuhan'.

Apa pun gelaran yang diberi atau banyangan yang cuba digambarkan, 'Imam Mahdi' versi PKR ini terpaksa menyelamatkan kotei bengkoknya terlebih dahulu dari disabitkan dengan keselahan meliwat bekas pembantunya.


Dalam sedutan ceramah Ostad PKR ini ada menyebut tentang 'Ujian Terkahir'. Tapi tak tahu samada kes pertuduhan liwat yang sedang dihadapai Anwar ini adalah ujian terkahir seperti yang dikamsudkan, sebelum diri Anwar benar-benar layak diangkat menjadi 'Imam Mahdi' di Penjara Sg Buloh.

'Nabi' Pas dan 'Imam Mahdi' versi PKR sudah muncul, apa pula selepas ini akan timbul. Adakah penyokong DAP akan mengangkat Lim Kit Siang sebagai 'Dewa Buddha' yang keluar dari pokok teratai untuk memberi keamanan kepada dunia?. Sama-sama kita saksikan bagaimana 'dewa' dan 'imam-imam' dalam Pakatan Pembangkang bertelagah sesama sendiri untuk menentukan siapa layak dari kalangan mereka bergelar 'Tuhan'...Puak-puak Pakatan ni memang Jahanam!

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.