Jumaat, 23 Disember 2011

'Mahaguru Seni Liwat' Anwar Ibrahim Terkencit Lari Masuk ke Kedutaan Turki

    10:00:00 PG   No comments


MAHAGURU LIWAT Anwar Ibrahim diangkat sebagai Ketua Imam, Khalifah Seni Silat Gayong Malaysia. Biar betul ni, macam tak percaya pula. Ada juga persatuan seni silat yang sanggup mengiktiraf orang yang sangat tidak bermoral dan tiada jati diri seperti Anwar Ibrahim nih.

Bila sekali baca apa yang tertulis pada lampiran kertas tu, bunyinya macam gempak sangat seolah-olah suluruh ahli seni Silat Gayong Malaysia ni menganggap Anwar sebagai pahlawan Melayu sejati.

Tapi bila baca lagi untuk kali yang kedua, ginjal wak dah mula rasa gatal-gatal hendak ketawa. Nasib baik la urat kentut ni tak terputus tadi setelah melihat gambar si peliwat ulung negara ni berpakaian segak seperti seorang pahlawan yang gagah, berkeris bengkong tanpa sarung.
Bukan apa, bila terbaca apa yang tertulis dalam gambar tu, teringat kembali masa mula-mula Saipul Bukhari membuat laporan di balai polis apabila mendakwa dirinya telah di liwat oleh suami Wan Azizah.

Mahaguru Liwat & Keris Bengkok

Mahaguru Liwat Anwar Ibrahim ini lah orang yang pertama dulu lari ke kedutaan Turki berbanding dengan pengikutnya yang lain untuk mendapatkan perlindungan dari ancaman, kononya ada orang yang hendak membunuh si Mahaguru Liwat nih. Akhir sekali satu Malaysia kena kencing dek si kaki jubur nih.

Ntah temberang apa agaknya yang cuba dikencing oleh Anwar ke atas kepala otai-otai seni Silat Gayong ni untuk menaikan namanya yang kini semakin ditolak orang Melayu. Takkan bermodalkan air liur je..hehehehe.

Mahaguru Liwat Sedang Beraksi...Jangan kacau!

Untuk pengunjung blog Wak J yang dihormati, pakat la elok-elok dan fikir, bersediakah kita untuk menghantar anak teruna dan anak dara masuk ke persatuan seni mempertahankan diri yang mana persatuan tersebut mengiktiraf dan berimamkan seorang kaki sondol belakang dan pembalun Chinadoll sebagai Khalifah Silat.

Tak Sampai 15 minit dah pancit..Mahaguru pe kejadah nih!..tuihh

Jangan buat naya, takut nanti silat ntah ke mana, anak teruna dan dara kita pula yang jadi mangsanya. Akhir kata wak nak mohon maaf banyak2 ler kalau apa yang tertulis dalam artikel ni ada menyinggung hati mana-mana pihak. Tapi prinsip wak jelas, mana-mana entiti atau persatuan yang ada terlibat manusia bernama Anwar Ibrahim di dalamnya, pasti akan kena tempiasnya, tak kira dalam bentuk sindiran atau lawak jenaka.

Wak adalah blogger Anti Anwar. Ingat!

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.