Rabu, 21 Disember 2011

Menolak 'Negara Kebajikan' ala Pas Boleh Jatuh Kafir?

    9:33:00 PTG   No comments

Adakah Hasan Ali akan dikafirkan oleh pengikut Pas sendiri?

Hasan Ali memang sengaja hendak menempah bala dengan mencari pasal terhadap pentaksub Pas yang selama ini berkiblatkan Anwar, kerana berani dan lantang menolak gagasan 'Negara Kebajikan'. Ramai dari kita yang tahu bahawa gagasan Negara Kebajikan ini bukan terhasil dari cetusan idea ulama-ulama yang berada di dalam Pas, sebaliknya ia terilham dari hasil persetubuhan belakang antara pemimpin utama Pas dan Dap.

Bukan 'demi Islam' tapi 'demi undi' orang bukan Islam dalam merebut kuasa politik melaluli pilihanraya, slogan untuk membangunkan sebuah negara Islam yang selama ini menjadi kebanggaan penyokong Pas sebelum parti Islam itu bersetubuh dengan DAP, dilemparnya jauh-jauh. Kalau boleh cerita untuk membagunkan negara Islam jangan sesekali disebut dan dibangkit di hadapan pembesar Dap demi untuk menjaga hati mereka.


Sejak akhir-akhir ini bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Hasan Ali semakin mendapat liputan di dada akhbar dan juga portal berita online, terutama sekali dari pihak media yang pro kerajaan. Sedikit sebanyak dengan kemuculan Hasan Ali di media yang pro kerajaan ini sudah pasti akan membuatkan darah 'hijau' pekat para pentaksub Pas yang totok Anwar ini akan lebih menyirap dan mendidih lagi.

Golongan Anti Perpaduan bersama kepimpinan Pas yang pro Anwar pastinya berbulu seluruh badan bila setiap kali melihat wajah atau mendengar kelantangan hujah yang dilontarkan oleh Hasan Ali terhadap Parti Islam Pas yang selama ini dilihat sudah jauh terpesong semenjak berpelukan dengan sahabat kafirnya iaitu Dap.

Jangan lupa saksikan malam ini

InsyaAllah, di TV3 tepat jam 11.00 malam ini, Hasan Ali akan bersiaran dan juga bersoal jawab mengenai hala tuju Parti Islam Pas samada ingin kembali semula dengan matlamat asal perjuangan iaitu untuk membangunkan sebuah negara Islam atau terus kekal dengan agenda negara kebajikanya yang diadun oleh si kafir Dap.

Disaat Anwar Ibrahim sedang terkapai-kapai untuk menyelamatkan kotei bengkoknya dari disabitkan kesalahan kerana meliwat seoarang anak muda sebelum 9hb Januari tahun depan. Mungkin ini masa yang dianggap sesuai untuk Hasan Ali mencuci otak para penyokong Pas yang selama ini telah tepu dengan tahi dan air kencing yang disuapkan ke dalam mulut bila setiap kali sesi ceramah temberang diperlagukan oleh pemimpin Pakatan Haram.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.