Ahad, 8 Januari 2012

Anwar Ibrahim Didapati Bersalah Kerana Meliwat Saiful Bukhari?

    3:00:00 PTG   No comments

Pusing ikut celah mana sekali pun..Penjara Sg. Buloh juga tetap akan dituju

Hari ini sudah masuk hari ke 8 dalam bulan Januari. Tinggal beberapa jam sahaja lagi sebelum menjelang tarikh keramat 9 Januari 2012, di mana pada tarikh tersebut bakal menentukan hidup atau matinya karier politik manusia bernama Anwar Ibrahim.

Hari esok juga merupakan hari yang ditunggu-tunggu oleh seluruh rakyat Malaysia dan juga dunia luar yang selama ini mengikuti rapat perjalanan kes pertuduhan liwat terhadap Anwar. Hampir tiga tahun berlalu, nampaknya kes liwat ini sudah tiba ke penghujunya. Bagaimana pula keputusan akhir yang bakal diputuskan oleh mahkamah esok?. Sama-sama kita nantikan.

Ramai yang sudah meneka dan menjangka termasuk penyokong Pakatan Pembangkang sendiri bahawa Anwar Ibrahim akan dijatuhi dengan hukuman 'bersalah' kerana meliwat bekas pembancuh kopinya suatu ketika dahulu.

PKR kini sedang dalam keadaan terkontang kanting mencari tempat bergayut kerana sokongan kepada parti itu semakin hari semakin rapuh dan hanya menanti masa untuk rebah. Sudah ramai yang meninggalkan parti itu lebih awal dan ada juga khabar angin yang mengatakan ramai ahli PKR bersama pemimpinya akan turut keluar parti, sekiranya Anwar disabitkan dengan kesalahan meliwat esok.

Disaat-saat akhir ini, setiap detik waktu yang berlalu digunakan semaksima mungkin oleh Anwar untuk menyelamatkan diri. Terbaru, dikhabarkan salah seorang pengawal peribadi kepada Wan Azizah telah jatuh pengsan akibat disuntik oleh sejenis dadah (Morfin) ketika cuba menyelamatkan majikanya dan kini sedang dirawat di hospital.

Fakta menarik dari Blog TFK:

Morfin digunakan dalam perubatan sebagai ubat tahan sakit tetapi pada masa yang sama, morfin juga kerapkali disalahguna sehingga menyebabkan ketagihan.

Masuk akal ke tidak kalau wak kata pengawal peribadi yang diupah oleh Wan Azizah adalah seorang PENAGIH DADAH

Hi Kak Wan, laki belum masuk penjara lagi, dah mula bikin skandal

Menurut apa yang tertulis di Blog TFK, semasa kejadian itu berlaku Wan Azizah menangis setelah diberitahu pengawal peribadinya ditimpa kecelakaan. Dalam tulisan di blog itu juga turut mempersoal apa hubungan kimia yang terjalin antara Wan Azizah dan pengawal peribadinya sehingga sanggup menangisi perkara malang yang menimpa pengawal peribadinya itu berbanding dengan nasib malang yang lebih dahsyat pernah menimpa suaminya dulu ketika turut serta dalam demo haram anjuran Bershit.

Adakah ini babak terkahir (babak air mata) yang perlu dilakunkan oleh Wan Azizah untuk meraih sebanyak yang boleh simpati dari rakyat terhadap suaminya sekaligus diterjemahkan dalam bentuk sokongan dengan hadir beramai-ramai ke mahkamah esok.

Menyelamatkan kotei bengkok Anwar adalah satu 'Jihad'. Adakah esok sekali lagi khidmat 'Keldai' dari Parti Islam Pas akan digunakan sebagai tukang guling di atas tempat letak kereta demi mencari pahala amalan jihad. Para penjilat Anwar yang berjubah Pas kini sedang giat menghasut pengikutnya agar hadir esok sebagai tanda sokongan bahawa perbuatan liwat dan homoseksual itu adalah satu hak asasi yang perlu diperjuangkan.

Kepada mereka yang bercadang handak menipu dengan mengambil MC sakit atau ada yang sanggup mengambil cuti tahunan semata-mata untuk menghadirkan diri ke Mahkamah Jalan Duta esok. Adalah lebih baik lupakan sahaja nawaitu anda itu. Tak ada faedah baik yang akan anda dapat dari perhimpunan tersebut melainkan perkara malang yang akan merugikan diri sendiri akhirnya.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.