Ahad, 8 Januari 2012

Bila Kaki Stim Dapat Mickrofon, Sebiji Macam Hisham Rais

    10:00:00 PG   No comments


Salam dan selamat berhari minggu kepada pembaca blog wak. Apa khabar anda hari ini?. Ada baik? Bagus. Unutk blog post pagi ini wak ingin tujukan kepada kaki stim, mat pet atau seangkatan denganya yang bakal turun ke Jalan Duta untuk berdemo besok agar dapat menonton video klip You Tube yang wak sediakan ini sampai habis.

Ini lah realiti sebenar jika seseorang itu berada di bawah pengaruh dadah atau sedang berkhayal kerana kesedapan menghisap ganja. Nak-nak lagi apabila dihulur pembesar suara ke mulutnya, mula lah bercakap seperti orang yang tidak siuman sambil diringi gelak ketawa.


Apa pun pendapat anda setelah mendengar ceramah motivasi yang disampaikan oleh si Hisam Rais ini. Wak nak tunjuk jari tengah kepadanya sebagai tanda 'good' kerana tidak hipokrit dalam menunjukkan kerektor sebenar dirinya di hadapan orang ramai.

Pesanan buat pembaca yang lain, jangan terpengaruh dengan hasutan yang cuba disampaikan oleh orang yang sedang berkhayal ini, kerana dikhuatiri akan memudaratkan diri sendiri. Kalau setakat nak dengar untuk hiburan tu boleh, tapi percaya jangan sekali. Ingat!!

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.