Isnin, 30 Januari 2012

Cybertooper Pakatan Haprak Berjaya Kenal Pasti Siapa Dajal Mirip Anwar Yang Membalun Siamdoll

    12:30:00 PTG   No comments


Ketika ini, cybertrooper Pakatan Haram baik yang jantan dan juga betinanya sekarang sedang sibuk mencari daun pisang untuk menutup belalai bengkok milik Anwar Ibrahim yang kini sedang dilihat oleh orang ramai.

Selepas kes liwat pusingan pertama berakhir pada 9hb Januari lepas dengan kemenangan berpihak kepada Anwar Ibrahim, datang satu lagi malapetaka baru menimpa susuk tubuh manusia bergelar 'Anugerah Tuhan' yang memiliki keinginan seksual yang luar biasa.

Isu video skes yang melibatkan ketua pembangkang Pakatan Haram sekali lagi menerjah ingatan seluruh rakyat Malaysia. Pendedahan kali ini dijangka kesanya lebih dahsyat dan lebih berair dari siri pendedahan yang pertama dulu.

Dikhabarkan, dajal yang boleh menyerupai Anwar Ibrahim sekali lagi diambil untuk digandingkan bersama dua orang Siamdoll. Sampai sekarang Anwar masih gagal mengesan Dajal yang miripnya itu. Ada sumber memberi tahu si pelaku aksi lucah tersebut hanya akan muncul apabila Anwar Ibrahim berada di hadapan cermin atau gerak gerinya boleh dilihat apabila pergerakkan Anwar Ibrahim dirakam melalui lensa kamera.

Dua orang Siamdoll sekaligus dalam satu masa. Tentu kita membayangkan kehebatan lelaki yang didakwa mirip Anwar Ibarahim dalam melakukan aksi seks. Juak Pakatan Pembangkang terpaksa menggandakan usaha mereka untuk mengalih cerita sebenar yang berlaku.

Dengan hanya merujuk video klip YouTube berdurasi pendek, pelbagai spekulasi telah dibuat oleh cybertrooper Pakatan untuk menafikan figura yang melakukan aksi lucah seperti didakwa oleh Trio Datuk T berlaku di Thailand, bahawa individu tersebut bukan Anwar Ibrahim.

Kegelojohan Cybertrooper Pembangkang dalam mencipta spekulasi yang mereka sendiri tidak pernah melihat secara keseluruhan video seks tersebut merupakan satu tindakan yang kurang bijak untuk mematahkan serangan pihak lawan. Belum sontot lagi dah tahu ending ceritanya macam mana. Kuat betul dia orang punya fantasi seks. Lucu betul!.

Akhirnya mereka ini keliru sesama sendiri kerana maklumat yang diterima bercanggah antara satu sama lain. Bermacam andaian timbul, ada yang mendakwa pada tarikh kejadian Anwar Ibrahim tidak berada di Thailand sebaliknya berada di Indonesia.

Setelah kisah Anwar Ibrahim berada di Indonesia tersebar dan didapati maklumat itu tidak tepat, akhirnya mereka mengambil keputusan yang paling bangang wak rasa setakat ini dengan menyatakan Anwar Ibrahim tidak pernah keluar negara sepanjang tempoh masa tersebut. Anwar Ibrahim dberitakan pada waktu itu sedang mempengurusikan satu meeting penting Pakatan di pejabat Pas.

Cybertrooper pembangkang hanya mempertikai TARIKH kejadian tanpa mengambil kira soal MASA kejadian aktiviti seks tersebut berlaku seperti yang tertera pada video klip tersebut. Tak ada sorang pun dari kalangan mereka dapat menyatakan dengan tepat di mana Anwar berada pada MASA yang tercatat seperti di dalam gambar di bawah bila ditanya. Anwar buat apa pada jam tersebut. Tak mungkin sepanjang hari Anwar duduk di dalam bilik mesyuarat sahaja. Pukul berapa meeting Pakatan itu bermula dan berkahir?.


Kalau ikut logik akal, jarak antara Thailand dan Kuala Lumpur bukan jauh sangat, hendak balik hari pun boleh jika Anwar mahu, dia bukanya tak biasa dengan keadaan yang macam ini. Dan bagi mereka yang biasa melakukan aktiviti seks, untuk mencapai tahap klimaks tidak memerlukan masa yang lama. Sekadar hendak melampiaskan nafsu sahaja, bukanya hendak buat anak. Goyang-goyang isap, tak perlu mandi wajib dah boleh terbang terus balik ke KL.

Kasihan melihat Cybertrooper Pakatan bertungkus lumus menyelamatkan kotei bengkok idolanya. Pada wak, jalan yang paling mudah untuk merungkai di mana Anwar berada pada tarikh dan masa kejadian aktiviti seks itu berlaku, desak sahaja Anwar Ibrahim agar menunjukan passport antarabangsanya sambil disertakan dengan minit meeting yang diadakan pada tarikh seperti yang dinyatakan dalam klip video YouTube di atas. Padan ke tidak waktu dan tarikhnya, habis cerita tak perlu bersusah payah nak spin sana sini.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.