Sabtu, 25 Februari 2012

Dana Pilihanraya Mencurah Masuk Jika Anwar Menyatakan Sokonganya Terhadap Yahudi

    10:00:00 PG   No comments


Kenyataan terbuka Anwar Ibrahim menyokong isu keselamatan negara haram Israel seperti yang dilaporkan oleh Wall Street Journal baru-baru ini bukanlah satu kenyataan yang dibuat-buat atau suka-suka.

Pasti ada harga yang dibayar oleh Yahudi ke atas setiap kenyataan yang dibuat olehnya kerana sebagai seorang pemimpin sudah tentu setiap kata sokongan yang diberikan itu mewakili suara seluruh komponen parti yang terlibat dalam gabungan Pakatan Pembangkang termasuk ahlinya sekali.

Seperti yang kita sedia maklum PRU13 akan menjelma pada bila-bila masa sahaja bermula dari sekarang. Parti-parti politik yang bakal bertanding sudah tentunya sekarang ini sedang berlumba-lumba mencari entiti-entiti yang berduit samada dari dalam atau luar negara untuk dijadikan penyumbang dana pilihanraya.

Anwar Ibrahim memerlukan dana yang besar untuk pilihanraya kali ini kerana Pakatan Pembangkang akan berdepan dengan BN yang dikepalai Najib Razak pada PRU13 akan datang. Sesuatu perlu dibuat dan Anwar tahu apa yang dia perlu lakukan.


Memuji, menyokong dan juga mengiktiraf kewujudan negara haram Israel adalah salah satu cara paling mudah untuk mendapatkkan dana pilihanraya kerana golongan Yahudi amat menyukai jika ada dari kalangan pemimpin Islam sanggup menjadi pak turutnya dan orang itu adalah Anwar Ibrahim.

Hanya dengan cara ini sahajalah Anwar mampu menggerakkan kempen pilihanrayanya. Berani kerat kuku sekiranya Anwar sanggup mengeluarkan separuh dari harta kekayaan yang dimiliki oleh ahli keluarganya untuk disumbangkan kepada parti sebagai dana pilihanraya.

Diharap selepas ini, kita tidak lagi perlu rasa terkejut bila terbaca atau terdengar kenyataan yang keluar dari mulut Anwar, memuji atau menyokong penubuhan negara haram Israel. Kerana perbuatan ini sering dilakukan oleh pemimpin barat ketika hampir menjelangnya pilihanraya yang memerlukan perbelanjaan yang besar untuk memastikan kemenangan berada dalam gemgaman.

Baca juga di AIDC

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.