Ahad, 26 Februari 2012

Penasihat 'Imam Mahdi' PKR Seronok Menibai Bini Orang. Bini Yang Lain Tak Rasa Apa2 Ke?

    12:59:00 PG   No comments

Bini muda ostad Badrul Amin dah monopous ka?. Sampai bini orang lain pun dia nak tibai. Sebijik ikut perangai Anwar Ibrahim

Dikantoikan oleh suami sendiri dan bukanya konspirasi yang dirancang oleh Umno. Itulah fakta soheh yang perlu kita tahu berkenaan isu penangkapan Badrul Amin bersama seorang wanita yang bukan isterinya di sebuah bilik sekitar jam 3.00 pagi.

Menurut falsafah Islam, kalau nak berdakwah tidak mengira tempat dan waktu. Maka betulah seperti apa yang ditulis oleh Pisau.Net di dalam blognya. Kerana hendak mengambil semangat dakwah dan ganjaran pahala darinya, dalam kain orang pun sanggup diharungi.

Dan bukan calang-calang manusia boleh melakukan dakwah cara begini seperti mana yang dilakukan oleh pembantu kepada 'Imam Mahdi' PKR ini. Semoga 'dakwah' yang dilakukan oleh Ostad Badrul Amin kepada kekasihnya itu dapat sampai ke tahap 'makam' yang terdalam. Biar kantoi tapi tetap berbaloi.

Sudah berbini dua, tapi masih lagi hendak menibai isteri orang. Ilmu apa agaknya yang diperturunkan oleh Anwar Ibrahim sehingga membuatkan manusia yang diangkat sebagai ostad oleh penyokong PKR ini tergamak melakukan perkara yang tidak bermoral.

Macam haram jadah betul bila difikirkan seorang yang bergelar ostad sanggup menibai bini orang. Bila berucap di pentas ceramah bagaikan dia seorang sahaja yang faham tentang Islam lebih dari orang lain.Tapi bila berdepan dengan bini orang, lain pula yang naiknya.

Angkara perbuatan maksiat Badrul Amin ini telah menyebabkan hanyat Pkr kini semakin singkat dan hanya menunggu masa sahaja untuk dikuburkan. Di kalangan parti komponen Pakatan Pembangkang, Pkr dilihat sebagai liabeliti kepada Pas dan Dap.

Jika kedua-dua parti ini tidak mengambil langkah awal menedang keluar Pkr dari gabungan pakatan haram, isu keruntuhan akhalak dan moral yang dialami oleh pemimpin Pkr ini sedikit sebanyak akan terpalit kepada Pas dan Dap dan dianggap sebagai rakan subahat kerana setuju dengan perkara keji lagi tak bermoral yang dilakukan oleh pemimpin Pkr.

Satu lagi peluru buat BN dan penyokongnya untuk disimpan sebagai bekalan sebelum turun ke medan tempur yang sebenat iaitu PRU13. 'Imam Mahdi' Pkr bersama lebai kera Pas pasti pening kepala macam mana hendak menutup cerita kemaluan Ostad Badrul Amin yang telah dicekup kita sedang berkhalwat dengan bini orang...Masak aku nak jawab nanti!

 Kalau ye pun tak malu dengan Allah, malulah  sikit dekat anak-anak tu. Jangan ingat sedap jer bro..

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.