Ahad, 26 Februari 2012

Sedap Bini Orang Mana Nak Sama Dengan Sedap Bini Sendiri..Perangai Setan Juga Yang Nak Diikut

    11:05:00 PG   No comments

"Saya menafikan sekeras-kerasnya dakwaan yang mengatakan saya punya masih keras"- Badrul Amen

Wakakaka..orang kalau dah berak tengah jalan, mana nak mengaku itu tahi dia...heheheh...amik kau!!!!

Mengaku itu lebih senang dari menafikan. Tak payah sampai berbelit lidah, berkuntau sana sini sambil menyalahkan pihak lain apabila berhadapan dengan pertanyaan orang ramai.

Pencacai PKR sekarang ini sedang giat berusaha melindungi kemaluan Badrul Amin yang sudah terdedah dan diketahui ramai dengan mendakwa kejadian yang berlaku itu berpunca dari perbuatan khianat dan dengki.

Tetapi sampai sekarang para pencacai PKR masih tidak mampu menjelaskan apa rasionalnya seorang wanita yang bergelar isteri orang datang berjumpa Badrul ketika jam 3.00 pagi untuk mengadu akan masalah rumah tangganya. Dah tak boleh tahan sangat ke atau dah lama tak dapat?

Dan ramai yang mempertikai apa perlunya jika hendak meminta khidmat kaunseling atau perlindungan sehingga terpaksa di bawa ke dalam bilik hotel. Apa gunanya Badrul Amin memiliki dua orang Isteri tetapi tidak boleh memabantu suaminya bagi mengelak fitnah atau syak wasangka orang ramai ketika mereka sedang berdua-duaan. Atau kedua-dua isterinya itu tidak diberi tahu akan kehadiran orang ketiga di tempat kejadian.

Kepada penyokong PKR, belajarlah terima hakikat sesungguhnya yang terkantoi itu adalah Badrul Amin yang merupakan pemimpin PKR. Anggap sahaja apa yang berlaku dan musibah yang menimpa seluruh keluarga Badrul Amin ini sebagai ujian atau balasan yang setimpal di atas perbuatan dosanya terdahulu.

Pesanan buat para isteri yang mempunyai masalah rumah tangga atau didera oleh suami, ambil pengajaran dari peristiwa yang berlaku. Jika kamu boleh bersabar dengan karenah suami sepanjang hidup bersama denganya, dah tentu kamu juga mampu bersabar menunggu sehingga hari siang untuk mengadukan masalah. Lagi satu nak pesan, jika hendak mengadu masalah, carilah orang yang berautoriti, bukanya ostad-ostad yang beristeri ramai macam Badrul Amin. Sekarang apa sudah jadi!.

Baca juga di bawah ini kenyataan temberang seorang Ostad yang cerdik dalam bidang agama untuk melepaskan dirinya apabila berada dalam keadaan tersepit dan terdesak. Siapa percaya penafian yang dibuat oleh ostad ini bulat-bulat, memang sama tolol lah dengan pencacai PKR. Selamat berhunjung minggu..


Penjelasan Tuduhan Berniat Jahat Terhadap Dr Badrulamin Baharon

Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.

Saya ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012. Saya mengambil peranan aktif di dalam Temurapat ini.

Pada petang 24 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi saya dengan nada cemas dan menyatakan hasrat beliau untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri beliau. Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian. Walau bagaimanapun pada jam 2.00 pagi 25 Februari 2012, beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa beliau sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan. BLA...BLA..BLA...Panjang sangat nak paste kat sini.....

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.