Khamis, 2 Februari 2012

Hasan Ali, JATI, IMR.. Bikin Parti Islam Pas Hilang Punca Rezeki

    10:00:00 PG   1 comment


Pas sudah mula takut dengan bayang-bayangnya sendiri. Dengan kumunculan satu badan NGO yang diberi nama JATI dan dipengursikan oleh Hasan Ali telah membuatkan seluruh anggota badan Pas mengigil ketakutan.

PETALING JAYA: Dewan Pemuda PAS Pusat mendakwa penubuhan badan bukan kerajaan (NGO) yang dikenali sebagai 'Jati' oleh Datuk Dr Hasan Ali sebenarnya ditaja oleh pihak tertentu termasuk mengaitkannya dengan Umno.

Naib Ketuanya, Dr Raja Ahmad Al-Hiss berkata, dakwaan itu dibuat berdasarkan agenda yang diperjuangkan Jati iaitu untuk memperjuangkan agama Islam, hak orang Melayu dan raja Melayu.
Petikan dari BERNAMA

Dakwaan yang dibuat oleh naib ketua Dewan Pemuda Pas Pusat kononya NGO yang diwujudkan oleh Hasan Ali ditaja pihak tertentu. Melalui dakwan tersebut juga seolah-olah membayangkan Parti Pas kini sedang dalam kerisauan yang amat kerana khuwatir pengaruh parti itu akan terhakis sedikit demi sedikit.

Oleh itu segala usaha yang sedang dilakukan oleh Hasan Ali melalui JATI perlu digagalkan dengan kadar segera walau dengan apa jua cara sekalipun, sebelum pintu sumber rezeki Pas mencari makan dengan menjual nama agama demi meraih sekelumit undi tertutup dek kerana pengaruh Hasan Ali.

Persepsi pertama yang cuba dibentuk oleh parasit Anwar yang berada dalam Pas bagi menjatuhkan imej Hasan Ali ialah dengan menggambarkan dirinya sebagai 'orang suruhan Umno'. Sejauh mana berkesanya persepsi yang dimainkan oleh parasit-parasit ini, rajin-rajinkan diri dengan mengikuti siri jelajah yang dianjurkan oleh Hasan Ali bersama rakan-rakanya.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. NAK TANYA PEMUDA PAS....JIKA PENUBUHAN JATI DI TAJA OLEH UMNO..ADAKAH PEMECATAN DR HASSAN ALI JUGA DI TAJA OLEH UMNO? JANGANLAH BUAT LAWAK MURAHAN SEMUANYA UMNO JADI SCAPEGOAT OOOOOIIII.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.