Rabu, 29 Februari 2012

Kami Tidak Pernah Dimaklumkan Oleh Badrul Tentang Kedatangan Zati Di Hotel

    2:05:00 PTG   No comments


Sejak beberapa hari ini, asyik Ostad sahaja yang sibuk bagi kenyataan menafikan tuduhan khalwat bini orang. Isteri-isteri Ostad yang lain tu bagaimana. Tak nak tolong sekali back up Ostad ke? Bukan ke dia orang ada bersama Ostad pada masa kejadian tu?

Sebagai Isteri Mithali sepatutnya dalam keadaan macam ni kena la tolong suami. Lagi pun Ostad juga yang kata, Ostad di pihak yang benar dan Ostad tak buat kerja-kerja haram tu.

Kami masayarakat di luar ni nak juga dengar statment atau pengakuan dari bini-bini Ostad yang lain tentang isu ini. Please yer Ostad!

Ostad..betul ka ada yang kabor bagi tahu, bini-bini Ostad tidak tahu menahu langsung tentang kedatang kekasih gelap Ostad yang mantop ni? Batulkan kalau saya silap Ostad yer...hehehehe

Alahai Ostad, flexible la sikit kat bini-bini tu untuk diaorang lauhkan perasaan. Dah terlalu banyak sangat makan hati. Nanti karang bila dah termeletop baru Ostad tahu langit ni tinggi ke rendah. Ostad kan sporting orangnya kan...hehehehe

Apa macam Ostad adan bran ka!!!

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.