Selasa, 28 Februari 2012

Pasangan Khalwat Badrul Amin, Zatiwani Kasi Pecah Lobang!..Meleleh Tak Boleh Tahan!

    3:45:00 PTG   No comments


Cerita tangkapan khalwat yang melibatkan seorang OSTAD dari PKR bersama BINI ORANG bagaikan satu RAHMAT besar kepada kita semua yang selama ini menentang Pakatan Haram. Segala lubang, liang dan rongga yang terbuka habis semuanya dibalun, dilodosi tanpa sikit pun rasa belas kasihan ke atas batang tubuh mereka yang terlibat. Mungkin inilah dikata sebagai HUKUM KARMA.

Terbaru, pengakuan terbuka yang dibuat oleh Zatiwani di akhbar Sinar Harian baru-baru ini telah membuka satu lagi lembaran baru kisah perselingkuhan mereka di bilik hotel bersama seorang Ostad yang mana sekarang ini menjadi topik hangat di ruangan maya dan perbualan umum masyarakat di negara ini.

“Saya pergi menemui ustaz Badrulamin atas tujuan mahu melarikan diri daripada suami, bersama anak saya yang berusia dua tahun. Saya bimbang keselamatan kami terancam.

“Saya sudah puas berusaha dan tidak mampu lagi menanggung segala bebanan ini,” rintihnya kepada Sinar Harian


Jika diamati betul-betul pengakuan ikhlas yang dibuat oleh pasangan khalwat Ostad Badrul Amin ini, akan kita dapati si isteri orang ini seolah-olah sudah putus harapan dan hilang tempat untuk mengadu bagi menyelesaikan masalah rumah tangganya.

Dalam hati ini tertanya-tanya, sudah tidak ada cara lainkah sampai terpaksa berjumpa Badrul Amin di hotel penginapanya diwaktu pagi-pagi buta. Ke mana perginya ibubapa atau saudara-mara si Bini Orang ini. Tak boleh tunggu pejabat ugama buka waktu siangkah?. Jika ya pun merasa keselamatan diri ternacam, tak sempat buat laporan poliskah?. Sampai kesudah, suami orang berbini dua juga yang dicari-carinya.

Inilah padah jika seorang wanita membuat sesuatu perkara tanpa mengikut pertimbangan akal yang waras, nak juga diikut pilihan nafsu yang sembilan. Keadaan kini sudah semakin rumit, nasi sudah menjadi bubur. Jalan penyelesaian lepas ini, minta cerai lepas itu kahwin dengan ostad Badrul Amin, jadilah isteri yang ke.3 atau 4. Habis cerita.

Dalam isu tangkapan khalwat Badrul Amin ini yang paling kelakar ialah Pencacai PKR. Bukan main suka bila membaca pengakuan si Bini Orang ini, apabila dia menyatakan 'saya menafikan tidak berkhalwat'. Dan yang peliknya, macam mana dia orang boleh percaya bulat-bulat apa yang dikatakan oleh seorang yang sedang dalam keadaan terdesak dan menjadikan kenyataan tersebut sebagai sumber rujukan atau bukti khalwat tak pernah berlaku. Nampak sangat ketololan pencacai ini dan akhirnya hujah mereka berjaya dipatahkan dengan mudah sambil makan kacang.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.