Isnin, 13 Februari 2012

Tersembur Keluar Karipap Dari Mulut Bang Non Bila Dapat Tahu Kekasihnya Nak Berhenti

    10:00:00 PG   No comments


Mahu bikin gempak, tapi semuanya tak menjadi. Penyokong Pakatan sendiri pun tidak percaya apabila mendengar khabar kekasih awal dan akhir Anwar itu akan berhenti dari menjadi ahli politik dan tidak bertanding lagi pada PRU13 akan datang.

Mana mungkin disaat Anwar Ibrahim sedang menyiapkan dirinya untuk menjadi Perdana Malaysia ke 7 tidak lama lagi dengan tiba-tiba sahaja Azmin Eli mengumumkan bahawa dirinya akan bersara dari arena politik.

Boleh tersembur keluar kuih karipap yang sedang dinikmati oleh Bang Non bila terdengar cerita sang kekasih gelapnya merangkap madu kepada kak Wan mengeluarkan kenyataan sedemikian di laman tweeternya.

Siapa lagi di antara ahli atau pemimpin PKR yang sanggup berkorban apa sahaja termasuk bininya sendiri demi Anwar Ibrahim kalau tak bukan orang itu adalah Azmin Eli.

Berkorban apa sahaja, itulah perinsip yang selama ini dipegang kuat oleh Azmin Eli selaku kekasih yang paling dikasihi oleh Anwar dalam PKR. Sampaikan rakan-rakan dalam PKR sendiri ada yang naik meluat dengan sifat gediknya bila 'mendepani' Anwar Berahi.

Sabar kak Wan, memang dah nasib kamu bermadukan jantan, apa boleh buat terima sajalah ketentuan Tuhan. Jangan jeles-jeles ok!.

Alahai Azmin..wayang apa pula yang kau nak main nih!..Baca seterusnya DI SINI

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.