Jumaat, 16 Mac 2012

Taukey Babi Ng Sue Lim Bakal Menjual Kadangnya Jika Diarah Bayar Saman

    1:20:00 PG   No comments


Gara-gara gemar membuat fitnah, seorang taukey babi bernama Ng Sue Lim yang juga merupakan ADUN kawasan Sekinchan, Selangor telah disaman sebnyak RM10juta oleh seorang Petani yang berjawatan Menteri berasal dari Tanjong Karang.

Walaupun jumlah saman yang difailkan kepada taukey babi tersebut tidaklah sebesar mana kalau hendak dibandingkan dengan saman ratusan juta ringgit yang difailkan Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng di atas dakwaan kerana memfitnahnya, namun ia cukup memberi pengajaran kepada semua agar jangan sesuka hati menabur fitnah.



Tindakan saman yang difailkan oleh Noh Omar ini wajar dijadikan contoh ikutan kepada pemimpin BN lain agar jangan terlalu baik hati atau terlalu kasihan kepada sesiapa sahaja yang gemar menabur fitnah terutama sekali fitnah yang dilemparkan oleh pemimpin pembangkang.

Selepas Khir Toyo, kini tiba pula giliran Noh Omar menyaman Ng Sue Lim si taukey babi. Jika kedua-dua individu ini berjaya dengan saman yang difailkan, bukan setakat babi sahaja si Ng terpakasa jual malah dengan kandang-kandangnya sekali untuk membayar duit saman yang mencecah jutaan ringgit.



WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.