Jumaat, 6 April 2012

Kalau Anwar Berzina Dengan Chinadoll Saya Ok Lagi Tapi Dengan Shamsidar..Err..Err..@#%&

    3:00:00 PTG   No comments


Bila Anwar Ibrahim kantoi meliwat jantan, Wan Azizah bersama anak-anak perempuanyalah yang menjadi orang pertama tampil di sidang media membela dan menafikan suaminya tak terlibat dalam aktiviti liwat yang telah banyak kali berlaku itu.

Serupa juga dalam kes Anwar kantoi berzina dengan Chinadoll yang dirakam melalui kamera CCTV tak lama dulu. Wan Azizah dan anak-anaknya jugalah yang bersusah payah tampil menjawab segala soalan para wartawan yang bertanya 'Benarkah suami Datin Sri terlibat dalam video tu'.

Tetapi, dalam kes zina yang melibatkan Shamsidar Tahrin, isteri kepada Azmin Ali, Wan Azizah seperti sudah kehilangan nafsu untuk membela suaminya. Kenapa Kak?

Dah bertahun-tahun isu skandal zina Anwar dan Shamsidar berlalu dan dah banyak kali desakan dibuat oleh pelbagai pihak yang inign sangat mengetahui cerita sebenar yang berlaku dari mulut Wan Azizah selaku orang yang paling rapat dengan Anwar.

Semenjak skandal seks Anwar bersama Shamsidar terbarai menjadi bualan rakyat, rasanya tak pernah sekali pun Wan Azizah tampil membuat kenyataan media menafikan bahawa suaminya tak pernah berzina dengan isteri Azmin.

Sempai bila Wan Azizah sanggup menyembunyikan perkara sebenar, sampai bila Wan Azizah sanggup bersubahat melindungi segala dosa-dosa besar yang telah dilakukan oleh suami sendiri.

Sampai bila Wan Azizah?

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.