Sponsored

Jumaat, 6 April 2012

Sistem Pilihanraya Malaysia Terbukti Bebas & Bersih, Cuma Yang Kotor Otak Pembangkang Sahaja!


Kalau dilayan segala kehendak si setan gondol yang berada dalam Pakatan Pembangkang ini, sampai bila-bila pun sistem piliharaya Malaysia tak akan telus dan adil.

Sekiranya lapan perkara yang dituntut oleh setan-setan gondol ini dipenuhi semasa berlangsungnya Bershit 2.0 tak lama dulu. Belum tentu lagi ia dapat memuaskan hati si makhluk-makhluk jahanam ini.

Pasti ada sahaja akal atau idea-idea tolol yang lahir dari kepala otak pemimpin Pakatan Haram untuk menyusahkan rakyat. Sampai bila Kerajaan dan SPR perlu berlembut dengan karenah penyokong dan pemimpin Pakatan yang macam haram jadah ni.

Tak cukup Bershit 1.0, bagi peluang Bershit 2.0 pula. Lepas itu diwujudkan pula PSC bagi menabah baik lagi sistem pilihanraya yang ada kini. Setelah banyak duit rakyat dibazirkan untuk program PSC ini, cara berdemo juga yang lebih diterima masuk ke dalam otak-otak tolol pemimpin Pakatan Haram.

Bagi kita yang waras ni, peniaga dan rakyat yang tidak berkepentingan sila buka mata luas-luas lihat bagaimana pembangkang menyusahkan hidup kita. Cukuplah rasa sengsara yang ditanggung semasa Bershit 1.0 dan 2.0 berlaku dulu. Berapa banyak harta benda awam perlu dijahanamkan dan berapa banyak kerugian wang ringgit perlu ditanggung oleh kita semua.

Pembangkang bukan hendak mencari jalan penyelesaian kepada masalah, tetapi sengaja mahu burukkan negara, burukkan imej Malaysia yang dari segi jangka panjangnya akan merugikan kita semua.

Segala demo haram yang pernah berlaku di negara ini hingga sekarang, semuanya bertujuan untuk memuaskan nafsu serakah seorang manusia yang amat tergila-gilakan jawatan Perdana Menteri.

Anwar tahu, jika dibenarkan proses demokrasi berlaku di Malaysia, pilihanraya berlangsung dengan aman dan lancar, maka harapanya untuk menjadi Perdana Menteri akan bersepai dan punah segala-galanya.

'Kalau aku tak dapat, orang juga tak boleh miliki' itulah perinsip yang dipegang  Anwar sampai ke mati. Biar huru hara seluruh negara, rakyat hidup merempat, asalkan aku yang jadi Perdana Menteri.

Itulah impian Anwar bersama kuncu-kuncunya zionisnya, sebab itulah mereka memilih membuat kecoh di Dataran Merdeka pada 28 April ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..