Rabu, 25 April 2012

'Nabi' PAS Telah Bersabda, Turun Perhimpunan BERSHIT 3.0 Adalah WAJIB Bagi Ahli PAS Seluruh Negara

    12:00:00 PG   1 comment


Oleh kerana perhimpunan BERSIH 3.0 kali ini kurang mendapat sambutan, maka pihak pengajur terpaksa menggunakan khidmat Tok Guru dari Parti Ajaran Sesat, Nik Ajis untuk menarik minat orang ramai agar dapat hadir beramai-ramai.

Kehadiran ke perhimpunan BERSIH 3.0 pada 28hb ini adalah WAJIB seperti mana yang telah disyariatkan oleh Tok Guru. Itulah fatwa terbaru yang di keluarkan Nik Ajis untuk mengajak ahli PAS turun memenuhkan Dataran Merdeka.

Apabila sesuatu perkara itu telah difatwakan WAJIB oleh Tok Guru Parti Ajaran Sesat (PAS), maka setiap ahli PAS dimestikan hadir tanpa sebarang alasan dan juga sebab. Jika gagal berbuat demikian dikira sebagai satu dosa.


Seperti yang kita sedia tahu, penganjuran BERSIH ini telah dipengurusikan oleh seorang pendokong Murtad dan juga pejuang seks bebas (LGBT), tapi yang menjadi tanda tanya kenapa Tok Guru PAS boleh berkata, apa yang diperjuangkan oleh BERSIH ini selari dengan kehendak  dan perinsip Islam. Tak ke aneh bunyinya tu.

Sejak keluar dari wad sakit, tahap kesewelan Nik Ajis telah naik setingkat lagi apabila terkeluarnya fatwa dangkal yang mewajibkan seluruh ahli PAS turun berdemonstrasi.

Adalah lebih molek sekiranya Tok Guru menayarankan kepada ahlul PAS yang akan berhimpun itu nanti mengadakan solat hajat raksaksa di atas jalanraya, memohon doa kepada Allah agar diberikan petunjuk dan dibukakan pintu hati agar dapat menerima segala ketentuan yang telah ditetapkan, bukanya membuang masa duduk menyalak menuntut perkara bukan-bukan.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. ISLAM BARU.... mengucaplah kamu berkelimah syahdah dan bersaksikan bahawa NIK AZIZ s.w.t itu besuruh ALLAH dunia dan akhirat

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.