Khamis, 19 April 2012

PAS Hantar 'Unit Anjing Pengawal' Untuk Jaga Keselamatan Beruksiswa Di Dataran Merdeka

    11:10:00 PTG   1 comment


Sejak insiden pergaduhan yang berlaku pada awal pagi Khamis semalam diantara  Beruksiswa dengan sekumpulan Pemburu Malam. Pakatan Pembangkang melalui PAS secara suka rela telah mengarahkan unit anjing pengawalnya untuk berkawal demi menjaga keselamatan Beruksisiwa yang sedang berumah tangga di Dataran Merdeka.

Asyik-asyik unit anjing pengawal PAS sahaja yang disuruh berkawal. Tukang pasang bendera, panjat pokok, panjat tiang leterik pun unit anjing pengawal PAS yang kena buat.

Pendek kata semua kerja-kerja yang remeh-temeh seperti ini diserah sahaja bulat-bulat kepada unit anjing pengawal PAS tanpa mendapat bantuan dari mana rakan-rakan parti terutama dari PKR dan DAP.

Dalam PKR dan DAP tak ada unit amal ka?. Kasihan melihat nasib anjing pengawal milik PAS, kuderat anjing-anjing ni diguna sehabis-habisnya demi menjaga keselamatan dan keselesaan pemimpin PKR dan DAP.

Dalam hal ini, PAS tak rasa seperti dipergunakan ker? Kenapa setiap kali berlaku masalah atau apa-apa insiden yang melibatkan Pakatan Pembangkang, unit anjing pengawal PAS  yang pertama sekali dikerah untuk berkawal.

Kerajinan unit anjing pengawal PAS dalam membuat kerja perlu dipuji, tapi sayangnya, kerja-kerja yang dilakukan oleh anjing-anjing pengawal kepunyaan PAS ini hanyalah satu perbuatan yang sia-sia, sebab apa? Sebab terpaksa menyusahkan diri berkawal untuk menjaga keselamatan manusia spesis beruk yang tak berakal dan tak habis belajar.

Anjing menjaga keselamatan Beruk...kah..kah..kah..

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. Lebih baik gi BERSIHKAN sampah sarap yg semakin bertimbun di Selangor ada gak paedah !!

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.