Selasa, 3 Julai 2012

Video Khalid Gagap Main 'Pocket Ball' Dalam Pejabat Tersebar

    10:33:00 PG   No comments


Masih ingatkah lagi kisah yang menggemparkan berita politik negeri Selangor apabila sebuah kamera tersembunyi dijumpai dalam pejabat Khalid Gagap MB Selangor di Tingkat 21, Bangunan SUK Shah Alam, pada jam 6 petang 10 Ogos 2010.

Adalah dipercayai peralatan itu digunakan untuk "mengintip" aktiviti harian Khalid Gagap yang disyaki ada hubungan sulit dengan salah seorang wanita 'sahabat lamanya' yang sentiasa mendapat layanan istimewa dari 'MB Office' dan menimbulkan rasa cemburu dikalangan beberapa Adun PKR.

Khalid berkata kamera itu yang dijumpai berada di belakang langsir di pejabatnya dikesan selepas ia berbunyi kerana kadar baterinya semakin lemah.

"Saya akan teliti dulu rakaman CCTV sebelum serahkan kepada pihak berkuasa, jika mereka ingin datang untuk membuat pemeriksaan juga tiada masalah," kata Khalid.




Sekiranya kita masih ingat, kamera tersebut tidak pernah diserahkan kepada pihak polis kerana Khalid ingin membuat siasatannya sendiri..., atau beliau khuatir terdapat adegan aiskrim pada rakaman tersebut..?

Dibawah ini sebahagian dari sedutan yang telah dirakam kini tersebar... Mungkin akan ada lagi bakal menyusul yang penuh dengan aksi aksi berani mati..!!

p/s; PRU semakin dekat, maka acara siku menyiku, bentes membentes dalam PKR sudah bermula..

Medan Info Kita

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.