Sabtu, 24 Mei 2014

DAP Boleh Menang Besar PRK Teluk Intan Jika Dyana Sofya Sanggup Buka....

    11:24:00 PG   No comments

Dyana-Sofya-fake-bikini

Berbekalkan rupa paras yang cantik sahaja masih belum mencukupi untuk melayakkan seseoarang itu menjadi wakil rakyat. Untuk menarik minat golongan muda terutamanya yang lelaki supaya mengundi DAP pada hari pemilihan nanti, Dyana Sofya perlu melakukan pendekatan kempen yang berbeza untuk meraih undi golongan muda hari ini.

Wak ada satu cadangan yang bagus dan tidak pernah dibuat oleh mana-mana ahli politik setakat ini untuk memancing undi iaitu dengan cara menggoda pengundi muda. Tidak perlu sampai bertelanjang, cukup sekadar berpenampilan seksi ketika berada di khalayak ramai. Dengan cara ini sudah cukup membuatkan golongan muda tidak akan sesekali 'curang' apabila memangkah kertas undi.

www.infoanda.net

Soal maruah boleh ditolak ke tepi dahulu, yang penting parti yang diwakili menang dalam pertandingan dengan mendapat undi mejoriti. Bercakap pasal maruah tadi, wak ingin bertanya, orang politik ini ada maruah lagi ke?.

Tempoh masa berkempen tinggal beberapa hari sahaja lagi, sebagai anak muda yang berani melakukan perubahan dengan menjadikan DAP sebagai wadah perjuangan, tidak salah sekiranya calon PRK Teluk Intan ini melakukan pendekatan kempen pilihanraya yang berbeza dari kebiasaan. Gunakan lah segala 'aset' yang ada dengan sebaiknya. Inilah masa dan peluang untuk menaikkan diri dalam dunia politik tanah air yang tidak pernah kenal pada dosa, pahala atau halal dan haram.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.