Jumaat, 5 September 2014

Mat Sabu Kecewa Tindakan Hadi Awang Membelakangkan Keputusan Parti

    10:19:00 PTG   5 comments

mat-sabu-presiden-pas

BAKAL Presiden Pas, Mat Sabu hari ini dalam kenyataan medianya berkata bahawa tiga nama ahli exco parti itu yang dicalonkan oleh Hadi Awang sebagai pilihan untuk jawatan Menteri Besar (MB) Selangor tidak mencerminkan pendirian sebenar parti Islam itu.

Pada Khamis lepas, Setiausaha Agung Pas, Mustafa Ali mengesahkan bahawa beliau mengetahui senarai  nama ahli Exco Pas  untuk jawatan tersebut.

Mustafa berkata, tiga nama itu dihantar bagi menghormati titah Sultan yang mencadangkan supaya semua parti dalam Pakatan Rakyat mengemukakan lebih daripada dua nama untuk dipertimbangkan Baginda.

Bagaimanapun, Mat Sabu dalam kenyataan kepada pemberita menafikan bahawa pencalonan tiga nama Adun parti itu sebagai calon menteri besar ada dibincangkan dalam mesyuarat parti.
Klik foto untuk imej lebih jelas

Jelas Mat Sabu lagi, tindakan Presiden Pas, Hadi Awang mengemukakan tiga nama exco Pas Selangor kepada Istana tanpa pegetahuan dan persetujuan ahli jawatankusa tertinggi Pas Pusat sebagai membelakangkan parti.

Timbalan Presiden Pas yang pernah ditangkap kerana berkhalwat itu juga turut menegaskan  bahawa partinya tetap berpegang teguh dengan keputusan yang telah dicapai sebelum ini iaitu mengekalkan nama isteri Anwar Ibrahim sebagai calon MB Selangor yang baru.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
5 ulasan:
Write comments
  1. Eekk...elehhh..Marah...? Ko kan ke ajk PasMa. Apehal nk menyibuk lg..Kah3x.

    BalasPadam
  2. JAHATnya si ABU ni - disyaki ejen DAPBANGKAI/PKRSODOM! Aku syak dia ni puak SODOM yg. kena 'Blackmail'!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  3. Itulah mat sabu.. dan itulah pas..
    X ada nilai langsung
    Kaki burit diangkat jd org no 2

    BalasPadam
  4. Mak Sabu mana berani angkat muka pada PKR. Semua kegiatan aktivi songsang luar dan dalam semua berada dalam kocet PKR. Macam lembu kena cucuk hidung je. Elok lah tubuh PASMA baru.

    BalasPadam
  5. SPR....Apa cita ni...dah sah jadi ahli PASMA,,,,masih laku lagi ke kedudukan dalam PAS. Kalu tang TSKI sedap cakap orang tu dah Ahli Bebas....kamu kamu semua macamana eh?

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.