Sponsored

Khamis, 13 Oktober 2016

Sila Meninggal Kalau Rasa Muka Tak Lawa!

Johara Nasi Lemak

Tak habis-habis lagi ke cerita pasal Nasi Lemak Anak Dara?

Penulis bukan nak dengki dengan apa yang dia dapat hari ini. Cuma sekadar nak menyampaikan luahan hati para penjual nasi lemak di luar sana yang kurang mendapat pembelaan dan publisiti kerana mereka memiliki rupa paras yang biasa-biasa sahaja.

Lagi satu, bila kisah si Gadis Penjual Nasi Lemak ini terlalu disensasikan oleh pihak tertentu, di media massa, lama kelamaan timbul pula rasa meluat.

Bukan penulis seorang sahaja yang rasa begitu tetapi ramai yang meluahkan perasaan yang sama. Kalau tak percaya, sila baca komen-komen di laman sosial bila kisah anak dara jual nasi lemak ini dimuat naik.

Pesanan penulis kepada pihak tertentu yang cuba menangguk di air yang keruh atau mengejar rating, cukup-cukup lah mensensasikan kisah gadis ini sebelum orang ramai naik bosan dan berhenti makan nasi lemak.

Macam lah di Malaysia ini hanya dia seorang sahaja menjual nasi lemak. Bagi lah peluang kepada orang lain untuk mempromosikan bisnes mereka. Baru lah adil

Percayalah cakap penulis, tagline Nasi Lemak Anak Dara ini tak akan bertahan lama. Sampai satu masa nanti si anak dara akan kehilangan daranya setelah dia berkahwin.

Lain lah kalau dia tidak berhajat untuk berumah tangga sampai ketua demi nak mengekalkan kedaraanya. Hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..