Rabu, 6 Disember 2017

Isteri Banduan Liwat Kalah Saman Fitnah RM2 Juta

    2:49:00 PTG   No comments

wan-azizah-felda

Setelah tujuh tahun menanti akhirnya kebenaran memihak kepada Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA) yang sebelum ini teruk difitnah Pembangkang dengan pelbagai isu karut marut.

Pada semalam Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur memerintahkan Presiden PKR, Dr Wan Azizah Wan Ismail dan dua yang lain membayar ganti rugi RM2 juta kepada kepada FELDA dan anak syarikatnya berhubung penerbitan artikel fitnah pada 2010.

Menurut laporan akhbar tempatan, saman itu berhubung penerbitan dua artikel berbentuk fitnah pada tahun 2010 yang bertajuk "Felda Bankrap" dan "Bina Bangunan RM662 juta Hanya Libatkan Tiga Individu".

Biarpun nilai RM2 juta itu kecil pada Wan Azizah, namun dari segi moralnya rakyat melihat pemimpin parti Pembangkang itu sebagai seorang yang suka menabur fitnah dan tidak layak mewakili rakyat sebagai pemimpin.

Beginikah orangnya yang hendak diangkat menjadi calon timbalan perdana menteri dari Pakatan  Harapan. Sudah lah tiada bakat kepimpinan, pasti porak peranda negara dikerjakan si tukang fitnah ini.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.