Khamis, 1 Disember 2011

Penjilat Pakatan Haram Meroyan 'Mak Lampir' Kesayangan Kena Balun

    3:59:00 PTG   1 comment

TOLONG jangan ketawa bila melihat gambar hantu 'Mak Lampir' yang ada di atas ini. Kerana watak hodoh yang dibawa oleh Ahli Parlimen Ampang ini amat bersesuaian dengan perangai serta tingkahlakunya yang sering ditunjukkan apabila berhadapan dengan masyarakat umum.

Sebaliknya sila dengar dan hayati saranan, amaran dan desakkan yang dilontarkan oleh ketua wanita UMNO, Shahrizat Jalil dengan hati terbuka dan berlapang dada. Ingat jangan tunjuk buah dada pula (untuk wanita sahaja).


Memamang berasap telinga, terutama sekali bagi penyokong Pakatan Haram Pembangkang bila mendengar balunan Shahrizat Jalil tepat sebiji kena pada dua ekor lembu PKR yang sebelum ini begitu sibuk berkawal 24 jam dikandang lambu NFC demi menjaga keselamatan lembu-lembu di situ supaya tidak dicuri musang.

Tentu ramai daripada kita bersetuju bahawa desakan yang dilemparkan kepada 'mak lampir' Pakatan Haram Pembangkang agar Presiden PKR, Wan Azizah merangkap isteri kepada 'anugerah tuhan' supaya melepaskan jawatanya dalam parti terlebih dahulu ekoran dari masalah moral, skandal seks antara lelaki dan perempuan yang kini sedang menghantui batang kotei bengkok milik suaminya itu.

Perhimpunan agung kali ini agak luar biasa sedikit suasanaya, selain dari kemunculan artis jelita, Lisa Suriani, ketua wanitanya yang dahulunya lemah lebut kini sudah bertukar menjadi 'brutal' bila berhadapan dengan serangan pihak lawan.

Ramai dari kalangan penyokong Pakatan Haram mencemuh setelah menonton habis video klip di atas, mungkin apa yang dilontarkan oleh Shahrizat Jalil itu membuatkan mereka ini panas tongkeng apabila idola kesayangan di sindir kerana masih lagi memegang jawatan hingga ke hari ini walau kelurga sendiri sedang diselubungi oleh masalah moral yang sangat buruk dalam sejarah kepimpinan parti politik di negara ini.

Wak J: Dengarnya ada cerita 'mak lampir junior'..betul ker?..menarik nih..hehehehe

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. ha3...biasalah shahrizat tu...dia tengah tensen la ni...skandal NFC tu sampai kiamat org ingat...rm250j beb...bukan ckit...dia buat2 taktahu bisnes laki & anak2...apa punya bini&emak macam ni...INI BUKAN FITNAH,DIA CAKAP DLM MAHKAMAH...ada hati nak jaga kebajikan wanita &keluarga...HANCUSSSS...jgn duk cbuk hal org lain, jaga laki &anak2 tu...entah apa nasib merekalepas ni....hu3

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.