Ahad, 28 Julai 2013

Dulu Meroyan..Sekarang Mengenyam Pulak Dah Ostajah Abby Ni..

    8:02:00 PTG   5 comments

abby-pucuk-muda

Ewah..ewah..Bukan main mengenyam lagi ostajah jadian kita ni sejak dapat suami baru yang lebih muda dari usianya. Tak cukup pentas politik, laman sosial turut diguna untuk mempromosi 'pucuk muda' yang baru dikahwininya.

Bila dah namanya artis, berubah macam mana sekali pun mesti ada sikit-sikit tabiat lama semasa hidup dalam dunia gelap yang penuh glamer dulu sukar dilupa dan ditinggalkan. Tak ada yang berubah tentang Abby melainkan penampilanya sahaja.

Tujuan wak menulis artikel pendek ni bukan sebab dengki dengan Abby bersama suami mudanya tu  tapi sekadar nak kongsi rasa meluat terhadap sikapnya yang 'over' tak kira masa. Macamlah dalam dunia ni dia sorang sahaja yang bersuami muda.

Kalau dulu Abby meroyan di pentas ceramah politik, di tweeter sebab dah bertahun-tahun tak berlaki, sekarang lain pula jadinya selepas kahwin, makin hari makin mengenyam pula gelagatnya sejak dapat merasai semula nikmat 'sosej lembik' yang sangat diidam-idamkan selepas bercerai tak lama dulu.

Gelagat Abby yang suka menayang adegan 'manja-manja' bersama suami baru di laman sosial seolah-olah ingin memberi isyarat kepada kita dan juga bekas suaminya iaitu Norma Hakim bahawa dia juga boleh memiliki 'pucuk muda'.

Apa macam Norman Hakim rasa tercabar tak? Jangan ingat lu sorang boleh kahwin anak dara.

Oleh kerana perkahwinan adalah perkara baik, wak doakan semoga perkahwinan Abby buat kali yang kedua ni kekal sampai bila-bila. Kepada sang suami, bimbing lah isteri tu elok-elok, jangan asyik ikut sahaja kehendak dan telunjuk isteri. Tak rasa segan ke bila ramai orang mengata.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
5 ulasan:
Write comments
  1. "....masuklah kamu ke dlm Islam seluruhnya,..." 2:208. Bila belajar tak sempurna, kemudian mudah mudah menghukum, menuduh dan mencari cari kesilapan dan kesalahan dr memuhasabah diri, mk lbh bnyk keburukan yg ditimbulkan.

    BalasPadam
  2. Dari pengalaman aku melihat keadaan ini dan contoh paling dekat ialah pemain bola ngan sorang pelakon tu..bila nengok diorang ni, skrg bahgia...cuba kita nengok sebelum masuk 10 tahun...konpem bercerai!

    BalasPadam
  3. Biar lah dia. Dia pun manusia punya raca cinta dan nafsu. Semoga jodoh kali ni berkekalan hendaknya. Yang aku nak tergelak aku pernah nampak Bung Mokhtar dengan isteri muda Zetty shopping kat Pavilion. Masam mencuka muka Bung pasal bina tengah ligat mengikis produk2 designer ha ha ha ha

    BalasPadam
  4. Maafkan lah ostazah abby ...maklumlah dah lama tak dapat...sekali dapat barang 20 an la...maklumlah tengah wangi lagi...bila dah lama jgn nanti menyalak bercerai tepi jalan sudah...MELODI TV3 PLS STANDBY...DASAR ARTIS SEMUA BENDA NAK BERCERITA....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wak suka hang punya komen...wartawan Melodi pls alert...

      Padam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.